تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

ساپینتو از استقلال جدا می‌شود| تمرکز رسانه‌های پرتغالی روی استقلال

  • کد خبر: ۱۳۵۵۴۸
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
ساپینتو از استقلال جدا می‌شود| تمرکز رسانه‌های پرتغالی روی استقلال
رسانه‌های پرتغالی با ابراز نا امیدی از وضعیتی که برای ساپینتو در باشگاه استقلال به وجود آمده مدعی شده‌اند که این مربی از استقلال جدا خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتصاب بازیکنان استقلال در پرتغال نیز بازتاب داشته و بسیاری از نشریات این کشور درباره ماجرا‌های رخ داده در فوتبال ایران گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند. نشریات پرتغالی که با سرمربی استقلال در ارتباطند مدعی شده‌اند که سرمربی آبی‌ها با ادامه این وضعیت از استقلال جدا خواهد شد. درهمین راستا سایت «لئونینو» نوشت: «سا پینتو با وجود اینکه با دو اختلاف امتیاز کمتر در رده دوم لیگ برتر قرار دارد و به تازگی قهرمان سوپرجام شده است، همچنان زندگی سختی در خاورمیانه دارد. بی ثباتی ایجاد شده در استقلال ممکن است عامل جدایی ساپینتو باشد.»

البته امروز دیداری میان مدیرعامل و سرمربی در حضوربازیکنان برگزار شد و یک روز قبل از حضور مدیرعامل در تمرین نیز سرمربی استقلال به دیدار مدیرعامل رفته بود که این تحرکات شاید به نوعی تایید وضعیت بی ثبات سرمربی استقلال باشد و هیچ بعید نیست پیش بینی رسانه‌های پرتغالی درست از آب دربیاید و ساپینتو جدا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->